اشتراك رقمي ستة חודשים Xbox Game Pass Console 

₪‏٢١٩
اشتر الآن بـ
₪‏٢١٩
للشراء عبر الهاتف
للشراء عبر الهاتف

خيارات التوصيل

جمع ذاتي من احد فروع محساني حشمال- جمع ذاتي من الفرع. ₪‏٠

* ימים - מתייחס לימי עסקים החל מרגע אישור העסקה בחברת האשראי

توصيل حتى البيت - ₪‏٠ Up days. 1

* ימים - מתייחס לימי עסקים החל מרגע אישור העסקה בחברת האשראי.
* אספקה באזור חיפה עד גדרה - לא כולל אזורים מרוחקים, לפרטים נוספים אנא עיינו בלשונית מדיניות שרות הובלה.

تحصيل من الفروع

دفعات (بدون فوائد)

₪‏١٩ للشهر - 12 الدفعات

فحص المخزون في فروع محساني حشمال

متوفر في المستودع السريع أو في أحد الفروع التي باللون الأخضر
هذا المنتج متاح للتوصيل إلى منزلك
توصيل حتى البيت - ₪‏٠ ايام. 1
اشتراك رقمي ستة  חודשים Xbox Game Pass Console 

اشتراك رقمي ستة חודשים Xbox Game Pass Console 

نظرة عامة

  • הנחות ומבצעים בלעדיים למנויים
  • גישה ליותר מ- 100 משחקים באיכות גבוהה
  • משחקים חדשים ובלעדיים של Xbox כבר ביום ההשקה שלהם




כולל כל היתרונות של Xbox Live Gold

הצטרף לקהילה המוצלחת ביותר של גיימרים ברשת המתקדמת ביותר של משחקים מרובי משתתפים. קבל 2-4 משחקים בחינם בכל חודש, ותוכל לחסוך עד 50-75% ב- Xbox Store.
xbox-game-pass

גישה ליותר מ- 100 משחקים באיכות גבוהה
משחקים חדשים נוספים כל הזמן ותמיד יש במה לשחק.
xbox-game-pass

משחקים חדשים ובלעדיים של Xbox כבר ביום ההשקה שלהם
שחק ב- Gears 5, ‏Forza Horizon 4, ‏State of Decay 2, ומשחקי Xbox חדשים ובלעדיים ביום ההשקה.
xbox-game-pass

הנחות ומבצעים בלעדיים למנויים
עד 20% הנחה על משחקים בספריית Xbox Game Pass ועוד הנחה של עד 10% על הרחבות ואביזרים מתכלים הקשורים למשחק.
xbox-game-pass

הוראות הפעלה ואופן שימוש הקוד:
הוראות שימוש והפעלה - מיקרוסופט ישראל

תיאור המוצר

קבל את כל היתרונות של Xbox Live Gold, מעל 100 משחקים איכותיים לקונסולה, למחשב ולמכשירי ניידים של Android (גירסת ביתא, היכן שהדבר זמין) והכל תמורת מחיר חודשי נמוך אחד. (לאחר כל תקופת מבצע, המנוי ממשיך להיות מחויב במחיר הנוכחי לאותה תקופה (בכפוף לשינויים, בנוסף למסים הרלוונטיים), אלא אם המנוי בוטל בחשבון Microsoft. אנחנו ניידע אותך לפני כל שינוי במחיר).

ראה להלן את התנאים והפרטים של Xbox Game Pass Ultimate.

השתמש בחברות הפעילה שלך בתוכנית Xbox Game Pass Ultimate כדי לשחק במשחקים ב- Xbox One ובסדרות הקונסולות של Xbox ובמחשב עם Windows 10 (לא כולל הפעלות ב- Windows 10 במצב 'S' או במכשירי ARM) ובחר משחקים בהזרמה (היכן שניתן) למכשירים הנתמכים שלך. תוכנית Xbox Game Pass Ultimate כוללת את Xbox Game Pass עבור קונסולה, Xbox Game Pass עבור מחשב אישי, Xbox Live Gold והטבות נוספות.

הערה: רכישת תוכנית Xbox Game Pass Ultimate משדרגת באופן אוטומטי את החברויות הקיימות שלך ב- Xbox Live Gold וב- Xbox Game Pass (עבור מחשב אישי או קונסולה) ל- Xbox Game Pass Ultimate ביחס המרה המבוסס על הימים שנותרו. למד כיצד זה עובד בכתובת www.xbox.com/gamepass. מימושי קוד עתידיים כפופים גם הם ליחס המרה. יחס ההמרה כפוף לשינוי. כל ההמרות ל- Xbox Game Pass Ultimate הן סופיות: לאחר ההמרה, לא תוכל להמיר בחזרה את החברות בתוכנית Xbox Game Pass Ultimate לחברות קודמת. מינויים קיימים אחרים יכולים גם להיות כפופים להמרה. ניתן לממש 36 חודשים לכל היותר של תוכנית Xbox Game Pass Ultimate פר חשבון בכל פעם, כולל זמן שהומר מ- Xbox Live Gold ו/או מ- Xbox Game Pass (עבור מחשב אישי או קונסולה).

כותרי המשחקים, מספרם, התכונות והזמינות של המשחקים משתנים לאורך זמן, לפי אזור ופלטפורמה. עבור חברויות מתחדשות, החברות ממשיכה באופן אוטומטי בחיוב במחיר הרגיל נכון לאותו הזמן (בכפוף לשינויים; בתוספת המסים הרלוונטיים) אלא אם כן היא מבוטלת. ניתן לבטל בכתובת account.microsoft.com/services. הערה לפני רכישת תוספים, DLC, פריטים לצריכה, מטבעות וירטואליים או מינויים (נמכרים בנפרד): אם החברות שלך מסתיימת או שמשחק הוסר מהקטלוג, עליך להפעיל מחדש את החברות שלך או לקנות את המשחק בנפרד כדי להמשיך להשתמש בפריטים אלה. נדרשות הורדות (שטח אחסון גדול, רוחב פס ועמלות ISP חלות) וחשבון Microsoft. ייתכן שידרשו חומרה ומינויים נוספים. מגבלות גיל חלות. חלק מהמשחקים אינם תומכים במשחק מרובה שחקנים מקוון בין דורות של קונסולות Xbox. הנחות של Xbox Game Pass מבוססות על המחיר ב- Microsoft Store ולא ניתן לשלב אותן עם הצעות אחרות, ולא ניתן להמיר אותן לכסף מזומן. הצעות בהנחה אינן כוללות כותרים עד 30 יום מההשקה, והן אינן זמינות עם כותרים נבחרים. המספר והתוכן של ההטבות משתנים לפי אזור, פלטפורמה ובמשך הזמן, ויש לממשן במסגרת הזמן שצוינה. השירות, התכונות והדרישות עשויים להשתנות או לצאת משימוש. בכפוף להסכם השירותים של Microsoft (microsoft.com/msa). עבור מחשב אישי: הורדת אפליקציה, עדכוני Windows ושטח אחסון נדרש (xbox.com/pcgamesplan). דרישות המערכת משתנות בהתאם למשחק; הביצועים משתפרים במערכות מתקדמות יותר. משחקים בענן (ביתא): מגבלות הזרמה חלות. ביצועי הזרמה מושפעים מהחיבור לאינטרנט, מיקום המשתמש, המכשיר וגורמים נוספים. ייתכן שהמשחק שלך במכשירים אחרים יהיה מוגבל. ראה xbox.com/usagerules לקבלת מידע נוסף. ייתכן שהפונקציונליות של משחקי הזרמה תהיה מוגבלת. ייתכן שיידרש בקר מתאים עבור הזרמה (נמכר בנפרד).

התחבר לקבלת ההצעות הזמינות עבורך. ייתכן שהצעות במבצע לא יהיו תקפות עבור כל החברים ויהיו זמינות לזמן מוגבל בלבד. ביפן, Xbox Game Pass זמין לקנייה רק עבור משתמשים שגילם 18 שנים ומעלה. ההצעות אינן חלות ברוסיה; הגבלות גאוגרפיות אחרות עשויות לחול.

  • SKU:

    263340

  • الموديل:

    Game Pass Console 

  • ماركة:

    Microsoft

  • باركود:

    8898423735164

  • نوع المنتج:

    משחק Xbox

مراجعات العميل

My Rating
My opinion:
اشتراك رقمي ستة  חודשים Xbox Game Pass Console 
اشتراك رقمي ستة חודשים Xbox Game Pass Console